helg?!

jaha så idag är de fredag? och man ska väl vara skitglad att de är helg? men varför är jag då inte de... jo för att jag inte har en aning om vad som händer denna helg och veckan har varit minst lika tråkig som jag känner att den här helgen kommer bli... :/

längtar tills nästa vecka då händer de vad jag vet, tror jag, 3 roliga saker :) (hoppas ju att alla sakerna är roliga och bra)

MEN en tråkig sak också, holger kanske har fått jobb, visst jätteskoj, men de tråkiga är att om han kommer få de ordentlig så att säga så kommer han ligga borta i veckorna :/ vem ska jag umgås med och busa med då? vännerna är typ aldrig i stan och hälsar på, mamma bor i viken och jag vet att hon inte kan komma så ofta heller pga vissa saker.
har ju syster och pappa här i staden men dom kan jag ju inte åka till varje dag..

:( vi får se hur de går, jag är ju såklart jätteglad om han får de här jobbet!

nu ska jag snart se idol iaf, blir ju lite mys, fast själv. h är och träffar bobban sen kanske han ska ner till söderköping med jensa sååå här sitter jag alone och dunkar musik. kanske ska poppa pocorn?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men älskling!! Jag bor med dig då!:D

2008-10-24 @ 22:01:21
Postat av: Carolin

Jag tycker att jag hälsar på rätt ofta... eller iaf träffar dig, jag hoppas att det betyder ngt! missu!

2008-10-24 @ 23:18:02
URL: http://caroliins.blogg.se/
Postat av: emma

haha de får du så gärna johanna :D <3

2008-10-24 @ 23:40:08
URL: http://emmiihs.blogg.se/
Postat av: Alina

Hej! Får jag bara fråga om min header ser konstig ut för dig? typ att den sticker utanför bloggen? Några har nämligen reagerat på det! Ha en trevlig helg! Kramar

2008-10-24 @ 23:42:47
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0