en tripp till vejka

idag hade jag min sista dag på jobbet :D WOHOOOO! så jävla skönt på måndag behöver jag inte ställa klockan på 6 ;) yes!

ikväll ska jag ner till vika, som jag inte har varit i sen i juni :P ska till sampan först och äta lite och förfesta, sen blir de davidssons ;) ska bli riktigt skoj tror jag :) hoppas vi ses!

vet inte vad jag ska ha för frilla :/ vill trippla men vettefan om jag orkar... hmm... vill ju göra något skoj, men de kommer säkert sluta med de gamla vanliga och tråkiga säkert.

kläder?

nä, föna håret nu.
puss

Kommentarer
Postat av: carro

jaa verkligen, vi sjöng med haha pappa kunde alla låtarna så han sjöng för fulla muggar;D men satc var också braaa, älskart! :D

2008-10-19 @ 17:42:22
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0