9 månader

idag har jag och h 9 månader :) inte dåligt va? inte så värst länge men ändå, känns länge och perfekt :) älskar dig <3
de är ju inget om man jämför med min systers och hennes sambos 7 år men ändå  :P

idag har jag jobbat och när jag var påväg att sluta så ringer ett stockhomlnummer till mig :D de var eniro118118 som ringde och ville träffa mig på torsdag :) så då ska jag göra ett test i stavning och allmäna frågor :S haha får se hur de går, blir jag godkänd gör dom en intervju om inte så får jag gå hem igen, haha.. kommer säkert gå dåligt har ju glömt allt sen skolan såååå. men men önska mig lycka till iaf ;D får jag de så börjar jag ju v.44 så då hinner jag ju inte vara arbetslös så länge eftersom de är v.42 nu :P skönt ändå om de skulle rulla på då :)


tänk att få jobba med dom här gubbarna ;) haha. . .

nää om man skulle hoppa in i duschen, känner att de behövs :P

btw, 3 dagar kvar på jobbet ;) yääääy!

<3

Kommentarer
Postat av: Bella

grattis till er :) kul att dom hört av sig! hoppas det går bra på torsdag, jag ska hålla tummarna för dig! vet du något om fredag? vill att du ska komma!! PUSS<3

2008-10-14 @ 18:06:16
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: simp

lycka till bejbi! håller alla tummar jag har och några till på torsdag :) <3

2008-10-14 @ 22:29:03
Postat av: emma

tack så mkt sötnos :D <3

2008-10-15 @ 09:32:48
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0