storstädning

nu är jag helt slut! har städat riktigt ordentligt här i lägenheten. ni vet hela köret med damma, plocka, diska, dammsuga osv.. jävligt jobbigt men nu är de iaf fint :) så nu kan jag ha gott samvete att lägenheten är fin :) ska nog hoppa i duschen eller bada för jag blev väldigt varm av dammsugningen :P de tar på krafterna.

och idag spöregnar det. har inte kikat ut så mkt eftersom jag mest städat men de hörs och syns ändå.. tråååk men ändå lite mysigt :)

igår kom ju hogler hem så de blev mat iaf, men holger idé för att laga mat var visst inte så avancerad.. nää han vill ha kebab. svullot! och eftersom jag var så trött, klockan var ju rätt mkt så blev det en pizza för mig, var gott när jag åt den men åååh tänkte jag efteråt. de är ju bara gott för stunden.

idag ska de iaf inte bli något sånt! får komma på något husmanskostigt att laga, men vad? denna eviga fråga om mat alltså.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0