pusselpyssel

vill ni veta hur jag spenderat nästan hela min kväll? klart ni vill veta! jag har lagt pussel :P hah! 500 bitars och jag har inte ens kommit hälften än, har ju haft paus när jag åt mat och kollade på andra avenyn, men ändå.. de är verkligen inte lätt. de är ett runt pussel med 7 olika djur och jag har nästan 2 hela djur klara.. hjärnan jobbar ju iaf och de är ju bra. :) beställde det av min lillasyster hon säljer panda saker så var ju lite snäll och bidrog med ett köp.

          

kvällen igår hos pappa var hur mysig som helst :) kom dit med pappa lagom till middagen då de blev lövbiffssaken i ugn som jag älskar med ris. mmm tog massa och blev jättemätt, vilket var bra med tanke på att jag inte åt något i tisdags, dumma mig!, sen blev de efterrätt med någon god kaka som en gammal granne till dom bakat ännu med mmm :)

jag hjälpte till och tog fram julsaker och fick en ljusstake som ska upp i ett fönster här hemma. sen blev de lek med zoe vi spelade sims och gjorde en familj som hette harsson i efternamn :) jättefina var dom.

sen blev de tv och kvällsmys tills de var dags för sängen :) och klockan 5.45 bar de av in till storstaden och min säng.. sov till 1!! huh...

nu ska jag snart gå och sova eftersom jag ska upp vid 8 imorgon och duscha och göra mig iordning för kvart i 10 kommer mamma och hämtar mig så ska vi åka och shoppa lite sen vidare till malin och hälsa på där :) efter de ska vi hem till mig och laga mat :) myspys. hoppas bumbi hinner hem till maten saknar ihjäl mig efter honom <3 ett samtal och sms är ingenting mot att ha honom här..


puss och godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0