nya fina soffan

 

finaste soffan? erkänn?! :D den är skön och fin! den var större än vad jag kom ihåg också så nu får man plats jättebra flera stycken i soffan :D asbra! hohoooo jag är glad :) nu måste vi bara ha nytt soffbord också de vi har nu är lite för stort typ, men de fixar vi någon annan dag :) kärlek till min nya soffa iaf hoho <3

gårdagen var hur mysig som helst med mat, godis, idol, prat och skratt <3 

den slutade bara lite konstigt med en stackrs frusen hund som var rädd, en rätt så full kvinna (ägaren) som inte orkade locka längre på sin hund och gick in och la sig... så efter ca en halvtimma vi ringde polisen så tillslut kom en man ut och skulle hämta hem hunden, hoppas dom fick tag på vovven.. stacks hund.

nu har jag och holger klarat hela crash spelet så nu har vi börjat på vårat gamla spel spiderwick, vi får se hur de går. senare kommer johanna hit och myser lite med oss :)

puss.

Kommentarer
Postat av: cicci

vilken fin och stor soffa :)ser jag framemot att få sitta i ;)



kul kväll igår <3 :)

2008-11-22 @ 19:53:01
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: bella

funkar den lika bra att sova i som den gamla? ;)

2008-11-23 @ 16:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0