nu vill jag bli frisk


tjoo på er :)

jag fortsätter sjuka mig, är väl lite pigg men imorse när jag vaknade kunde jag inte prata för de sved massor i halsen och huvuder dunka :/ blää men tog pandodil och halstablett.

igår kom mamma in till stan för vi skulle ju till sjukhuset :) men först tog vi några rundor på ingelsta och sådär. mamma handlade ljsuslinga och sådär sen var vi på babyland och handlade söta gosedjur till lilla liea :) var även på shape för att köpa soffa, den vi ville ha var tyvärr slut men dom hade 2 som dom skulle ta in så fort dom fick plats i lagret så då paxade vi en svart sån, så hoppas dom ringer oss snart :D längtar verkligen! den är typ sammet och var en tusenlapp billigare än den vi tänkt oss egenligen :)

blev även en sväng ut på öb och europris och så där jag lr mamma köpte en julchokladkalender åt mig, jag kommer aldrig bli för gammal för de, de är ju så jävla gott! :P

sen bar de av till sjukhuset :) malin och marcus såg trötta ut även liea eftersom hon sov :P men de var skoj och se henne ändå och m&m också så dom berätta lite allt möjligt om förlossningen och sådär :) asåå bebisen är så jävla söt! såg helt len och mysig ut, längtar tills jag får hålla, leka och prata med henne :) ska bli skoj! :)

mamma tog kort på henne så jag ska få dom men har tyvärr inte fått de än men snart kommer nog ett kort på henne :)

nu ska jag hoppa in i duschen sen är de jackjakt för holger med mig som hjälp.

puss.

Kommentarer
Postat av: cicci

jag kommer heller aldrig bli för gammal för det, älskart ;) haha



kul o träffa bebisen :) vill också ha en bebis, eller att nån i släkten ska få :P

2008-11-08 @ 14:29:58
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0