en liten bebis

så jävla sjuk jag är då! usch, tror jag sovit högst en timma inatt :/ bara legat och vridigt mig och snorat och nyst och blablabla :( blääää! inte orkar göra mkt idag heller, soffan är min bästa vän just nu.

ska försöka orka diska snart eftersom min bumbi förmodligen kommer hem idag :D chefen tycker han låter så sjuk förkyld och så alltså så han ska få åka med chefen hem idag :) yääy för mig :D då kan vi sjuka oss ihop och tycka synd om varandra :P

en annan sak då igår fick min syster bebisen :D så jävla glad jag blev, kunde inte sluta le :D hon åkte in vid halv 6 igår morse och bebisen kom runt 9 på kvällen, var en svår förlossning :/ lite tråkigt men nu tror jag malin mår bra och bebisen också :)
inget hälsa på idag så hon får återhämta sig och så, men imorgon ska jag och mami åka in till dom och säga hej :) bebisen blev en tjej och ska heta lia :D sött va?! :) jag är så himla glad för deras skull <3

nää kanske ska ta och klä på mig?! mmm.

Puss.

Kommentarer
Postat av: towe

tack så mkt, hihi den växer kan man ju säga.

joo men vart jobbar du nu då? härligt med en bebis i familjen, då blir du ju moster :D mysigt.

på mitt jobb går de sådär, är ju ganska dålig pga graviditeten så vi får se de blir nog sjukskrivning snart. kan inte göra så mkt =/ ..

Puss

2008-11-06 @ 16:43:31
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: Bella

Åhh jag blir också glad :D Jättesött namn! Jag har också blivit förkyld :( Krya på dig!!! <3

2008-11-06 @ 17:05:12
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: Anonym

ohh va kul för dig gumman:)

2008-11-07 @ 10:30:33
URL: http://jessicahietanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0