en kortis

okej, min helg i korthet då:

nikita och spot kom hit och myste fredag till söndag. de blev promenader, mys och mkt bus :) hår överallt men vad gör de när man får massa kärlek och gos från 2 underbara hundar :) <3

annars har de inte hänt mkt kim kom hit i fredags och var social, blev att kika på film och idol och så nördade ju h och k såklart lite också.

holger och jag hade föresten 10 månader i fredags :) <3 snart ett helt år :) <3


lördag hände inte mkt blev en sen middag, lite filmer och tv-spelande. även söndagen blev de tv-spel.. ja jag har blivit lite nördig jag vet ;) har kollat på när holger spelat poker också, rätt skoj faktiskt.

så min helg var väl inte den roligaste men den får duga för den här gången.

idag har det iaf varit storstädning i hela lägentheten, skönt att få den helt ren och skinande :) sen blev de dusch och iväg till biblioteket där jag lånade lite böcker, så på denna korta stund har jag redan hunnit läsa ca 100 sidor i Carolina Gynnings bok Ego girl. beundrar verkligen henne och att läsa om hennes liv är verkligen skoj, allt hon har varit med om osv. änsålänge är boken jättebra och jag tror ju inte den blir sämre :) 

imorgon?
hmm. läsa, tv-spel och jobbsök. eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0