hoho

mums har nyss badat i poolen, bra himla skönt :) hjälpte till och städade lite i poolen också :P sen så var vattenslangen med ett tag också och då blev man rätt blöt också, fast man redan var i poolen men jag gav igen bra jag med :P hoho.

blev en lång sovmorgon idag, alla satt uppe länge och kollade på roliga youtube klipp :P så vid halv ett vaknade vi typ idag ;D inte bra inte bra..

nu sitter jag och kollar på den nya serien jag fastnat för här nere de fjärde avsnittet är dom på nu så jag kikar på de på datorn för jag missade det i tisdags :P jättebra enligt mig!



Kommentarer
Postat av: Mamsen

Haaalllååå. Jag har mailat till dig..har du fått det, eller?? Svara gärna:)He he, Nikita har också tröja på sig:)) Puss och kram

2008-07-25 @ 00:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0