vilken underbar dag

igår var en underbar dag :) upp skapligt för att åka till ett vattenfall. resan tog ungefär tre timmar så man var lite trött på att sitta i bilen då, plus att vägen är väldigt dålig och kurvig så man mådde ju inte på topp :S:P men men. de var dags att gå till vattenfallet och jag de var en smal jävla stig som typ lutade rakt ner och svängde lite då och då. jag lovar mina vader darrade så jävla jobbigt de var att gå ner för att man var tvungen att hålla emot så mkt :S så blev de för fler, alltså fy fan..

men när vi väl var nere var man glad vattenfallet var jättefint :) vi badade i de iskalla vattnet och låg och sola lite och sådär, de var mysigt :) när vi varit där ett tag så skulle vi upp igen, vi kastade lite macka och doppade oss en sista gång innan de var dags att gå för den branta jobbiga jävla stigen! och jag lovar er jag har aldrig svettats så mkt och jag har aldrig känt att mina vader bara vill dö för att de gör så ont att gå uppför. fy fan de gör jag inte om :P men de var värt de, när vi kom upp igen fick vi vatten som vi hällde i oss så svettades vi en stund sen åkte vi hemåt igen :P huh!

men dagen är inte slut däär... när vi kom hem var de in i duschen för at göra sig iordning för att gå på restaurang på våran halvårs dag :) vi blev skjussade til sea horse ranch och när vi kom dit väntade världens finaste bukett med blommor där till mig :) jag lovar den var finast! ingen vanligt bukett man sätter i vatten utan en helt annan :P

vi satte oss ute och dom ställde buketten på vårat bord, tände ljus och vi fick ett glas champange, riktigt mysigt :) vi åt god mat och drack gott vin och hade verkligen underbart trevligt :D blev glass till efterrätt också, bästa kvällen på länge var de verkligen :) tack älskling för en underbar kväll, du är bäst 33



:)

Kommentarer
Postat av: Bibban

Wow vilken fin blomma:) Vilken gullig kille du har:) Puss och kram

2008-07-16 @ 13:34:25
Postat av: towe

NEJMEN, Jävla saga, jag blir avis!!!!!

:) när kommer ni hem?

2008-07-18 @ 13:10:07
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0