simma

idag har jag varit duktig och simmat lite längder :) så när jag var klar var jag trött och varm :P kändes bra, ska även träna lite annat senare :) har ju lite tips och sånt i en tidning jag ska försöka följa. japp nu ska jag bli duktig! hoppas jag...

jag har även kommit på att snart lr ganska snart iaf är de min födelsedag :) måste ju komma på vad jag önskar mig, och ett kalas måste ju planeras! så de måste jag snart ta tag i.. har lite tankar iaf som jag och mamma får prata om. blir ju en födelsedag utomlands iår igen :P skojskoj :)

14 augusti kom ihåg det ;)

Kommentarer
Postat av: Towe

ska du fira födelsedagen där ? :)

2008-07-18 @ 22:34:16
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Självklart glömmer vi inte din födelsedag:) Puss och kram

2008-07-18 @ 23:29:15
Postat av: bella

din födelsedag glömmer jag inte :) 7-14 aug ; )

2008-07-19 @ 12:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0