stranddag

okej nu var de ett tag sen jag skrev har lr någon dag sen har inte suttit så mkt här har varit ute lite :)

igår var vi på stranden, en strand som låg cirka en timme härifrån den var jättefin och de var typ bara dominikaner där. vi var där hela dagen och glassade. åt lunch där och så jättebra service på stranden! fixa bord och sånt till oss sen fick vi själva välja vad vi ville äta. en kille kom med en bricka med tre baota havsräckor och två fiskar. vi tog två räkor. helt okej var dom, lite läkiga men okej, fick ju pomme till också så då gick de lite bättre :P

och eftersom jag inte kunde kissa i vattnet och jag var jättekissnödig efter några timmar, min mage såg gravid ut! :S blääää. då fick jag ta mig modet och gå på världens äckligaste dass, dörren kunde inte ens vara stängd om man inte höll i den och de var hål i dörren som man fick hålla för och de stank och blablabla lr jag kanske skulle säga blä! för de var vad jag tyckte om de. men jag kan lova er att när jag var klar där blev magen lite plattare :P jag och mina problem med toa assååå, inte lätt inte lätt..

på kvällen blev de efterlängtad tacos som vi svulla i oss och sen vare lugnt :)

hade ni roligt på vis allihopa?

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Bibban

asg. Va kul ni har det. Då har du fått uppleva ett dominikanskt utedass asg Puss och kram mamsen

2008-07-14 @ 12:18:55
Postat av: En som längtar efter sin bästa..

Hehe lilla söta du, med kissproblemen! kan inte annat än le när jag läser, har ju varit med så många ggr när problemet artat sig och magen blivit stoor ... :D men jag tkr självklart synd om dig också ;) Vis var faktiskt riktigt rooligt, helgen var över liite för snabbt bara! Men Mårtens lya var till belåtenhet :D Saknade dig och Sampan, men annars är jag supernööjd!! PUSS älskling<3

2008-07-14 @ 20:16:13
URL: http://caroliins.blogg.se/
Postat av: bella

gumman då, men tur att du kunde tömma blåsan tillslut :) vis var faktiskt hur kul som helst. jag hittade en steffan 24 från öland ;) hahaha . håller med carro om att man saknade dig & sampan. vi brukar faktiskt prata om det och om er en hel del :) det är kul att du skriver så mycket så man får veta vad du är med om. men du använder väl solskyddsfaktor? :O inte bra att bränna sig sådär ju :/ Grattis till dig & Holger till halvåret också, hälsa honom. PUSSPUSS <3

2008-07-14 @ 21:09:02
Postat av: lisa

haha, så söt du är vännen, alltid samma problem! ;) vis var toppen, men det har ju redan tjejerna skrivit.. synd att inte du var med bara, men jag lovar dej, jag är fortfarande avundsjuk som bara deen på dej den här sommaren, så no worries! ;D heh. puss på dej emma, miss you<3

2008-07-14 @ 21:36:46
URL: http://lenper.blogg.se/
Postat av: cicci

stackars lilla magen då :/ hehe. du o dina kissproblem gumman :p men guud så avis jag är på dig när ja ser bilderna o läser hur underbart du har vännen :) kul att du skaffat blogg o skriver vad du gör om dagarna , saknar dig verkligen ! men vis var väldigt skoj asså :D oj så trött man var i söndags och måndags haha. men som de andra säger saknade dig o sampii däär =) hoppas du mår bra o allt, häälsa holger :) puss o kraam miss yoooou <3<3

2008-07-15 @ 19:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0