sola och bada

godmorgon allihopa ;)

har ni regn? inte jag, jag har sol och värme :) ska till stranden sen och bada och sola :) ska bara se till så att monica och mustashen åker hem. . . :P

idag kom bebishundarna hem dom har nämligen sovit borta inatt hos farbror doktorn :) dom blev av med sina bollar igår så nu är dom inte så manliga längre :P hoho. så nu ligger dom och sover lite jag tror dom tycker de är skönt att vara hemma igen :)

jag tror vi har löst problemet med bilderna och kameran så snart kanske kanske ni får se masas kort :D hoho, kan väl vara trevligt? :P hoppashoppas..

höööörs!


Kommentarer
Postat av: cäccä

åååååh bildeeeeer :D haha kuul :P

2008-07-09 @ 21:02:45
Postat av: jockeeeee!

Faaaan så skönt med sol och värma, :D

2008-07-10 @ 10:28:00
URL: http://kaxzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0