pizza hut

nu ligger jag i sängen med datorn och ett glas is bredvid mig :) mums, is är kallt och gott.

jag skrev ju förut att vi skulle till städerskan maria och äta idag och de har vi, när vi kom til byn var de ingen vacker syn, såg väldigt fattigt ut. innan man kom till marias hus/hydda lr vad det är så gick man över en litenlite betong bro där de var som en bäck lr å under och fy fan vad skit de var i den skräp till förbannelse, där kunde man inte bada ni.

enligt mig hade maria det fianste huset på just den raden hon bodde på hon hade bra fönster, en bra dörr och fint mönster i betongen. de fanns andra som knappt hade dörr till sina hus.. hemskt och se hur en del bor, men dom kansketrivs bra sådär vad vet jag. barnen verkade iaf ha skoj med varandra dom sprang omkring till varandra hela tiden.
 
och man var ju inte lite utittad, vita i deras by är kanske inte så populärt jag vet inte men många blickar iaf, mest från barnen men jag tror dom tyckte de var lite skoj. jag fick en kompis en jättesöt tjej med världens finaste ögonfransar.

men iaf vi satt och kikade på maria när hon lagade maten, ingen vacker syn maten såg inte så inbjudande ut tyvärr och jag hade inte hört så mkt bra om den heller men jaggav de en chans så när de var matdags tog jag av de jag trodde jags skulle äta nämligen pommen och kycklingen och de gick absolut ner. de dög om jagsäger så. fanns lite annat läskigt på bordet som man inte vågade smaka, man vet aldrig. men tommy käkade massa köttbullar lr vare bra, dom vartyp friterade lr något såg läskiga ut så provade dom aldrig.

sen blev de lite basketkikande och efter de, nu kommer de roliga, åkte vi till pizza hut och käkade pizza ;) ingen av oss blev ju spec mätta särskilt inte uffe, maria kommenterade att han inte åt så mkt till och med tror han fick lite dåligt samvete då faktiskt men men. pizzahut var liiite godare om jag säger så. :P men vi tackar maria för maten ändå. :)

ska försöka börja lägga inte lite bdb nu så ni får se lite hur jag har de och vad jag får se för saker :P

sov så gott allihopa
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0