fredagkväll

nu sitter jag här på den bärbara och har precis gjort mig klar, jag väntar på att tommy och uffe ska komma hem dom är och hämtar två från skärblacka som också är här, så dom ska äta mat hos oss ikväll :) monica och mustachen. kommer aldrig ihåg vad han heter. sen tror jag de kommer nån fransk,spansk,engelsktalande asiat hit också :P sokka lr nått heter hon tror jag.
senare ska vi ut och lyssna på något band som spelar i cabarete lr vad stan heter :P blir nog trevligt de med ska ni se :)

antar att ni vid den här tiden, svensk tid alltså, är riktigt fulla ;) de hoppas jag iaf! ;D

nu ska jag spela lite betapet :D

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

så roligt du verkar ha det gumman :) rätt avis är man ju :( huuh haha.

Aaa fulla var vi kan jag säga dig ;) hihi

saknar dig pullis <3<3<3

2008-07-06 @ 15:06:17
Postat av: Anonym

hahaha vi var jättefulla, speciellt jag och Bella som hade shottat tequlia och lakritsshoottar :D haha! Saknar diig <3

2008-07-07 @ 11:48:35
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0