duktig är jag

har nyss varit i affären och handlat lite nödvändigt som mjölk, bröd och sånt. självklart hade vi vrålåket! :)

har varit duktig idag började med frukost som vanligt, sedan var de på med bikinin och jag simmade i ca 40 minuter, holger cyklade lika länge. så vi har varit duktiga idag! sen blev de lite stek i solen för att lugna ner sig och såklart yttligare ett dopp för att svalka sig.

har blivit några rundor betapet idag såklart som alla andra dagar, vi tävlar ju om vem som ska betala kebaben när vi kommer hem och såklart är båda seriösa med tävlingen för ingen vill betala :P gratis är ju godare ;)

och vet ni en sak? jag sökte jobb idag, japp! duktigt emma.

nu är de snart mat som ska bli gott för jag är som vanligt hungrig den här tiden..



brum bruuuuum, vrålåket åke!

Kommentarer
Postat av: bella

vad sökter du för jobb? :)

2008-07-29 @ 21:17:55
Postat av: ems

jag sökte jobb på ett ica i stan :)

2008-07-30 @ 21:42:50
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0