de är vaaarmt

Idag är de en fin söndag :) och jag mår illa :( blä inte skoj alls! tror jag måste ha lite mat i magen jag. vi får hoppas jag tycker om maten idag vi ska nämligen på middag hos städerskan alldeles snart. :P vi ska få pomme, kyckling och banan?! hmm blir nog bra, jag är så himla hungrig så de går nog ner :)
ska bli roligt och se hur hon bra, itne fint vad jag har hört och alla barnen på gatan är tydligen jobbiga också vi får väl se. jag ska ta lite kort på hur hon bor så ni får se hur dom lite mindre rika bor. av de jag sett är de ingen vacker syn iaf.

men jag hoppas de blir trevligt där fast jag inte är så bra på spanska :P de reder sig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0