så lat man blir

okej städningen gick inte så bra.. men diskade gjorde jag iaf :P bra gjort emma! tiden flyger så lätt iväg när man inte gör någonting konstigt nog. kan inte komma på så mkt mer jag gjort förutom diska. jo kollat på vänner, bonde söker fru och lite greys och pratat med holger och mamma :) mamsi och jag planerar bio i gusum och sova över ;) mys!

onsdag idag som sagt, känns både kort och långt till lördag, håller verkligen tummarna att h kommer på fredag! känns ju bra tråkigt om han kommer lördag och åker måndag igen :/ har jag riktig tur så kommer han tidig fredag om dom blir klara torsdag natt/fredag morgon. vi får väl se!

nu är det snart sängen som gäller ska upp skapligt imorgon för en runda på stan med c :) ska försöka hitta någon fin hårfärg också ska kolla på hm som bäll sa.


bästa liea och bästa moster ;)


puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0