rent och fint

idag har de varit lugnt har varit på biblioteket och lämnat några böcker och så har jag städat lite så nu är de rent på golven och sådär :) men har haft ont i huvudet typ hela dagen :/ bläää. säkert för att jag grät så jävla mkt till filmen titanic igår. heh..

igår var de mys hos mamma iaf,
vi åt pannpiff, potatis och sås och till efterrätt blev de pepparkakor och must :D mums! var där till 5 eller något och hade trevligt tills de var dags att åka hem och jag sov såklart halva vägen hem helt utmattad :P hah. blev iaf avsläppt på ica där jag handlade lite mjölk.

sen blev de slapp och vid 9 var de dags för titanic :)
vilken kärleksfilm! tårar genom nästan hela filmen, men så visste jag ju att de skulle bli :P men den är ju så fin och de gör så ont! önskade att holger hade varit hemma så jag hade kunnat krama honom hårt! kärlek! <3


sen blev de sängen somnade efter att jag pratat med bumbi <3 som föresten kommer hem snart vid 8-9 mys :)

och så sitter ett stort grattis på sin plats för min carolin som fått jobb! GRATTIS ÄLSK <3 så himla skoj :)

själv fortsätter jag sökandet och slog till på 3 jobb idag , men jag har inga större förväntingar längre..

ikväll blir de bonde, nu får vi äntligen se vilka alla väljer till slut utom en då som redan gjort sitt val innan de var dags :P lite popcorn på de kanske? :D mmtack!

nu måste jag snart värma lasagnen har ju inte ätit den än och jag är faktiskt hungrig!





puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0