hallå hej

idag är det onsdag och de händer inte så mkt tror jag, ska nog försöka diska, städa lite och kanske försöka göra lite workout här hemma så jag blir trött och kan somna gott ikväll.. de är ju en rätt ljus dag idag iaf, de är ju trevligt för en gångs skull.

igår kom bella och cicci in till stan för att julhandla och jag följde självklart med, man passar ju på dom gångerna man kan ses :) riktigt skoj! <3 vi åkte till ingelsta och maxi där vi gick runt och kikade och handlade lite smått och gott :) många bebisar på maxi. blev även en sväng inne i stan där vi åt den goda salladen på paus :) mmm! sen gick vi några rundor där tills parkeringstiden gick ut och då var de dags för dom att åka hem och jag åkte hem till mig :) är riktigt nöjd med dagen, blir ju så glad när jag träffar mina vänner <3

kvällen tog jag det lugnt tvkväll från 8 ungefär tills jag gick och la mig och somnade gott efter att ha pratat med h som jobbade och stog i <3 han slutade 7 imorse, shit.. dom jobbar natt och i parkeringshuset dom är bor en uteliggare som heter kenta.. usch han är visst läskig kan ställa sig och skrika och grejer utan anledning :S jaja..

igår inhandlades:
- julklapp till H <3
- julklapp till mig själv :P
- glödlampor (som jag skulle byta i hallen men jag är för kort så de är fortfarande mörkt i min hall :( )
- fryspåsar
- balsam

inte världens roligaste saker men dom behövdes ju ;D

min julklapp <3 ska bli skoj och öppna paketet på julafton :P

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0