så var de ny vecka igen

här var de dåligt med uppdatering men men, fick äta frukost själv iaf i torsdags för h var tvungen att jobba iaf tyvärr men men. tog de lugnt hela dagen, lagade ingen mat som vanligt så vid halv 10 när holger kom hem hoppade han in i duschen och sen hämtade bobban oss och vi åkte till black horn?! tror jag de hette där bobbans tjej och hennes kompis var och där de var tacobuffé inte världsgott men är man vrålhungrig så är man. iaf så satt vi där ett tag och hade trevligt tills jennie blev sugen på gitarrhero så  vi åkte till svea skeppet och jag körde gitarrhero för första gången i hela mitt liv och jag kan ju inte säga att jag hade naturbegåvning direkt men men skoj ändå ;D vid 1 var vi trötta och jag och h gick hem och sov <3

i fredags var det utång på schemat
och vid 6 åkte jag till söderköping och mötte johanna och carolin. j stack iväg för att lussa och jag och carolin gjorde oss iordning och snurrade flaskan och drack på för fullt tills johanna kom och de var dags att åka till hugo för att träffa trevliga människor och dansa av oss. hade skoj men de blev nog lite för mkt för dagen efter mådde jag inte alls bra! hah bläää....

de värsta med att jag var så jävla bakis var att vi skulle på kalas hos holgers moster som fyllde år. hah sitta där och vara trevlig med hs släkt var inte de lättaste när jag mådde skit men de vara bara le och va glad :D fick ju asgod smörgåstårta och goda kakor där så med lite mat i magen mådde jag självklart lite bättre.

kalaset tog slut och jag överlevde :P när vi kom hem gick vi och handlade chips, läsk, dip och popcorn och hade myskväll <3

skönt att sova ut på söndagen, hoppade över tvättstugan som vi egentligen skulle haft för så mkt tvätt hade vi ändå inte. dagen var lugn vi gick för att kolla in den nya affären som öppnat vid oss, netto, kändes inte som de var så mkt att ha så vi gick till vårat trogna ica och handlade revbensspjäll och icas egna potatissallad :D vi firade 11 månader nämligen så vi tog något extra gott till mat då och till efterrätt blev de glass :) mums! sen blev de tvmys hela kvällen <3

och idag har han åkt.. kommer på onsdag igen. så jag har inte gjort ett handtag än ska diska snart för de behövs ju som vanligt.

här kommer lite bilder från i fredags:


johanna som tärna :)


carolin och jag med en standard bild ;)


såhär såg jag ut


och såhär såg carolin ut :)

hoppas ni alla mår bra idag. jag önskar verkligen att jag hade ett jobb jag längtar till den dagen....

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0