tråkig lördag

idag började allt som vanligt, vi vaknade, åt frukost, kikade på en film, badade osv. har varit lite halvdåligt väder idag och nu åskar det. men iaf när jag och holger satt och körde en betapet match så ringde det på dörren och efter ett tag så kommer tommy in till oss och säger att han måste skjussa Eskiel till sjukhuset för hans dotter som låg på sjukhuset har dött.. hon blev bara 9 månader :( så hemskt!

holger följde med tommy för varken jag eller uffe ville. dom skulle skjussa mormorn och någon mer också och jag hade inte klarat av och se ledsna människor och suttit i samma bil som dom :/ nu har t och h varit borta i nästan 3 timmar vet inte vad dom styr med hoppas dom kommer hem snart iaf, vi måste ju få mat i oss klockan är ju 7 snart.

men men dom kommer när dom kommer, en sorlig eftermiddag här i dominikanska blev det iaf. 

vila i frid lilla flicka.



Kommentarer
Postat av: Mamsen

Det lät inget vidare. Tråkigt med såna besked..framförallt när det gäller barn. Hoppas dom kommmer hem snart, så ni får äta. Fast jag kom på att det nog var igår så nu har dom förhoppningsvis kommit hem. Puss och kram

2008-08-03 @ 13:37:37
URL: http://www.123minsida.se/antilopenz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0