home again

okej de har varit dålig uppdatering här men nu är jag i sverige igen i regnet och man är blek igen! blää..

men:

- resan hem gick bra, trots förseningar och stress..

- nu har vi internet här, men dock står datorn på en hög byrå så inte så bekvämt, men vi får nog snart skrivbord.

- jag har varit på ams och ska snart tillbaks igen.

- handlat välkommen hem kläder till mig själv ;)

- jag har städat fint.

- jag har inte kunnat tvätta pga trasiga tvättmaskiner....

- jag har hälsat på min mami och djuren <3

- kylskåpet är någolunda påfyllt.

- rix fm var helt okej

- jag längtar tills jag får träffa mina bästa vänner igen <3

nu ska jag pussa min pojkvän <3

hejs!


Kommentarer
Postat av: Bella

huuhuhuhu hur går det med uppdateringen egentligen? ;D

2008-08-28 @ 10:22:11
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0