födelsedagsbarnet

idag är de inte vilken dag som helst utan min födelsedag! japp, nu är jag 19 år och jag måste säga att de känns absolut inge speciellt :P ingen speciell ålder ju, jag längtar bara tills nästa år då jag blir 20, då äre något speciellt! då får man ju börja gå på systemet själv ;) braskönt! så nu äre bara och räkna ner dagarna tills dess..

men idag blir jag 19 men jag är glad för de :) inte varje dag ju..

idag har jag solat och badat och haft de så jävla skönt i solen :) bara njutit av värmen. blev lite vattenkrig en stund också :P plus rakning av bumbis år.. 

ikväll blir de restaurang, mysigt!

hoppas ni har en bra dag den 14 augusti :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Storasyster malin

GRATTIS GRATTIS!!!!! Ha det så trevligt på resturangen!!!

2008-08-14 @ 21:28:59
Postat av: cicci

Grattis igen sötnos :D hoppas du hade en bra dag <3 miss yoou

2008-08-14 @ 21:55:36
Postat av: Johanna

GRATTIS:) Nu är du ännu större:) haha <3

2008-08-14 @ 22:34:32
Postat av: Mamsen

GRATTIS igen!!! Och ha det så kul ikväll:)

Puss och kram

2008-08-14 @ 22:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0